pagină de Facebook

pagină de Facebook

  1. Cine nu are Facebook în ziua de azi?– Toată lumea e pe Facebook, dacă te străduiești puțin să cauți chiar și câinele vecinului e acolo. Facebook are peste 8 milioane de utilizatori doar în România și poate fi o sursă importantă de trafic pentru afacerea sau blogul tău personal.
  2. Vizibilitate –Ce mod mai bun de a crește vizibilitatea unei afaceri, pe lângă paid media, dacă nu prezența pe Facebook și pe celelalte rețele sociale?
  3. Limita pentru likes – Dacă pentru o pagină personală există o limită de 5.000 de prieteni, pagina de Facebook are posibilitatea de a primi un număr nelimitat de like-uri.
  4. Oamenii știu pentru ce dau like–  Pe pagina de Facebook vei primi like-uri de la oamenii care sunt direct interesați de lucrurile despre care scrii sau de produsele și serviciile pe care le oferă compania ta. De exemplu, dacă tu scrii despre festivaluri, oamenii pentru acest articole îți vor da like.
  5. Post planner – Trăim într-o eră a vitezei și adesea suntem prinși în activitățile noastre și nu avem timp să postăm de fiecare dată la ore fixe articolele pe care le scriem sau care promovează afacerea noastră. Post planner vine în ajutorul nostru și ne oferă posibilitatea de a seta din timp ora și ziua în care vrem ca o informație să fie distribuită.
  6. Facebook Insights –Prin intermediu acestei funcții poți vedea informații despre publicul tău pe care nu ai putea să le vezi folosind o pagină personală. Printre acestea se numără și totalul click-urilor pe care le-au primit postările tale, locația publicului tău în funcție de țară, dar și sexul acestuia.
  7. Facebook Ads și Promote Posts –Pentru ca pagina ta sau o postare să ajungă la cine trebuie, Facebook a introdus aceste două funcții prin care, contra unei sume de bani îți poți promova postările și pagina. Acest lucru este foarte util mai ales în campaniile de promovare pe care le desfășori prin intermediul paginii.